Mijn vertrek - Reisverslag uit Uden, Nederland van Tessa Wijst - WaarBenJij.nu Mijn vertrek - Reisverslag uit Uden, Nederland van Tessa Wijst - WaarBenJij.nu

Mijn vertrek

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 December 2008 | Nederland, Uden

Hallo lieve mensen,

Over 2 weekjes is het dan zover...Ik vertrek weer voor een tijdje naar het buitenland. Zoals de meesten al wel weten ga ik deze keer naar het altijd mooie en gezellige IJSLAND. Helaas zal ik daarvoor ook een hoop leuke dingen hier in Nederland gaan missen. Zo zal ik helaas niet bij de geboorte van mijn eerste neefje of nichtje zijn, mis ik alle leuke feesten en zatte avonden in Rotterdam, mis ik weer carnaval (alhoewel ik ga zorgen dat ze dit in ijsland ook gaan introduceren!), mis ik 2 belangrijke zwemwedstrijden met Ragnar en tenslotte zal ik jullie allemaal heeeeel errug gaan missen!

Ondanks dit alles heb ik er ontzettend veel zin in en kijk ik super erg uit naar een geweldige onvergetelijke tijd in het koude ijsland!

Ik hoop dat jullie mijn verhalen met plezier zullen lezen (voor de trouwe lezers van mijn verhalen van NZ en Frankrijk: Ik zal ze deze keer iets korter houden ;-) ) en ik hoop dat ik zo af en toe ook leuke verhalen uit Nederland te horen krijg.

Fijne kerstdagen en jaarwisseling voor iedereen!!!

xxx
Tess

  • 25 December 2008 - 11:25

    Marieke & Frank:

    He Tes,

    Nou wij gaan je zeker volgen :)!!!!

    Tot zaterdag. x

  • 25 December 2008 - 16:39

    Milou:

    Heee!

    Ondanks alles wat je gaat missen (ik voel me verantwoordelijk voor wat zatte avonden...:D)weet ik zeker dat je het geweldig gaat hebben in IJsland! Heel erg veel plezier, ik hou je site in de gaten en ik zal je op de hoogte houden van alle roddels hier in NL!:D
    kus

  • 25 December 2008 - 22:41

    Mikie:

    Ik ben ook weer van de partij! ;) Heel veel succes daar!

    En tot snel maar weer!

    xx

  • 27 December 2008 - 10:36

    Daphne Theijssen:

    Hee Tes!

    IJsland, wat gaaf!!! Heeeel veel plezier he! Ik heb mijn emailadres ingevuld dus ik ga je verhalen volgen!

    Groetjes, Daphne

    PS: Fijne jaarwisseling!

  • 30 December 2008 - 14:11

    Perihan:

    WOW, geweldig!! Have fun en geniet er van meid! Is het zomaar eigenlijk, of ga je voor de studie?

    xxx

  • 04 Januari 2009 - 12:42

    Eveline:

    Hey Tes!

    Voor jou gaat het nu echt snel! Heb je inmiddels al 3 keer een fijne tijd toegewenst, maar bij deze nogmaals :P! Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. We houden contact en houd je waarbenjij.nu naturlijk ook in de gaten!

    xx

  • 05 Januari 2009 - 18:16

    Jan & Yvonne:

    Heel veel plezier en een gezonde reis gewenst.
    Geniet ervan en houd iedereen op de hoogte van je leuke ervaringen.
    Het lijkt ons een schitterend land.
    Als je het te koud hebt kun je altijd nog in een van de geisers gaan staan.
    Groeten, Jan & Yvonne

  • 05 Januari 2009 - 19:10

    Bianca:

    Hey Tess,

    Wat super dat je naar IJsland gaat! Lijkt me een super ervaring. Dus lekker van gaan genieten. En laat ons ook een beetje meegenieten van je ervaringen op de site!
    Heel veel plezier & een goede reis,

    xx Bianca

  • 06 Januari 2009 - 21:48

    Melis:

    Hey Zussie,

    je bent goed aangekomen hoorde ik...fijn om te horen. Hoe is je eerste indruk daar? Nou, geniet ervan en spreek je snel, Kus

  • 06 Januari 2009 - 22:49

    Mama En Papa:

    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen en dat alle bagage meemocht in het vliegtuig.Wachten met spanning af op verdere verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Welkom op mijn site!!! Op mijn site kun je op de hoogte blijven van mijn bezigheden in het buitenland. Dit kunnen leuke, spannende, spectaculaire, gezellige, vrolijke of saaie gebeurtenissen zijn. Maar 1 ding is absoluut zeker: het gaat een groot avontuur worden waar ik zeker flink van ga genieten!!! Dus kun je me niet missen, dan kun je altijd mijn weblog bezoeken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 9353

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 07 April 2014

Rondreis 2014

06 Januari 2009 - 18 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: