Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Wijst - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tessa Wijst - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Januari 2014 | Nederland, Rotterdam

Hallo,

Over 1 week is het zover...dan ga ik eindelijk mijn droomreis naar Australie maken! Ik vlieg 12 januari naar Bali waar ik ongeveer een weekje zal verblijven. Op 20 januari vlieg ik via Melbourne door naar Cairns. Vanaf Cairns zal ik gedurende 2,5 maand naar Melbourne afreizen met tussendoor een stop in Nieuw Zeeland en the Outback. Op 1 april zal ik uiteindelijk naar Kuala Lumpur vliegen om daar nog even een paar dagen te chillen en dan is mijn planning om op 7 april weer op Nederlandse bodem te zijn.

Ik heb er heel veel zin in!

xxx
Tessa

  • 12 Januari 2014 - 15:12

    Pauline:

    Hoi Tes,

    Vanavond is het zover! Ik wens je een hele goede reis. Het gaat ongetwijfeld een fantastisch avontuur worden vol gave steden, prachtige natuur, bijzondere dieren, mooie stranden, spannende outbacktrips, onvergetelijke momenten en toffe medereizigers!

    Heel veel plezier op je reis!

    x Pauline

  • 20 Januari 2014 - 12:44

    Mama:

    Nou Tessa ,waar blijven je verhalen???
    En foto`s. Ben zeer benieuwd. Vandaag alweer naar Australie vliegen ,een week is zo voorbij.

    Groetjes mama xx












Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Welkom op mijn site!!! Op mijn site kun je op de hoogte blijven van mijn bezigheden in het buitenland. Dit kunnen leuke, spannende, spectaculaire, gezellige, vrolijke of saaie gebeurtenissen zijn. Maar 1 ding is absoluut zeker: het gaat een groot avontuur worden waar ik zeker flink van ga genieten!!! Dus kun je me niet missen, dan kun je altijd mijn weblog bezoeken!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9345

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 07 April 2014

Rondreis 2014

06 Januari 2009 - 18 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: